donderdag 26 november 2015

Seizoenskleed eindelijk af

Eindelijk is mijn seizoenskleed klaar. Ik heb er voor gekozen om bij het zomerkindje een klaproos te maken en bij het voorjaar toch geprobeerd om sneeuwklokjes te maken. Ik moet je zeggen, van dichtbij ziet het er niet zo mooi uit, maar van een afstandje is beter te zien wat het voor moet stellen. Nu is dat bij een "gewoon" schilderij eigenlijk ook zo, maar dat zie je niet zo omdat je er anders naar kijk. Vandaar dat ik het ook niet zo mooi vond.

Ik vond het leuk om te maken, heb er veel van geleerd, maar zal niet snel weer zoiets maken. De volgende keer zal ik er voor kiezen om een klein schilderijtje te maken speciaal passend bij een tafel. Want ik heb dit grote kleed af...en nu? Waar moet ik het ophangen? In een seizoenskast past het niet want het is en te groot en er staan verschillende afbeeldingen op. En op een tafel leggen is met mijn poezenbeesten ook niet echt handig. Ze krabben al de wol en net zo hard af als dat ik het er met een speciale naald in geprikt heb.

Tsjaa en nu? Ik weet het nog niet, maar er komt vast een goede oplossing voor.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten